АВТОМАТИЧНІ СЕРВІСИ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОМ ДО ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ,
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.

Ми формулюємо, записуємо і встановлюємо все голосові повідомлення самостійно, від вас потрібна лише інформація.




Голосове привітання - це записане повідомлення, що автоматично програється клієнту, який зателефонував на вашу гарячу лінію. Це перше, що ваш клієнт почує перед з'єднанням з оператором.


Стандартне голосове повідомлення включає в себе привітання та назву компанії.


Поки клієнт очікує з`єднання з оператором, ви можете використати цей час! Записати інформаційне повідомлення, яке клієнт буде чути замість гудків: наприклад, це може бути важлива інформація про зміни в умовах доставки або нову акційну пропозицію.


  • Голосове привітання потрібне будь-якій гарячій лінії , щоб клієнт перед з`єднанням з оператором переконався в правильності набраного номера.
  • Середня тривалість глосового привітання 10 секунд.
  • За бажанням текстове повідомлення можна доповнити фоновою мелодією.
  • При замовленні будь-якої інформаційної лінії, запис і підключення голосового привітання У ПОДАРУНОК!

Приклад голосового повідомлення: