Інформаційна «гаряча» лінія - це послуга контактного центру, яка представляє собою прийом вхідних дзвінків, з метою обслуговування звернень клієнтів. Для надання послуги використовується багатоканальна телефонія.

Більше 50-ти компаній щомісяця довіряють CONTACTIS клієнтську підтримку свого бізнесу.

Ми організуємо інформаційну підтримку, надавши прямий київський міський номер або номер 0800, дзвінки на який безкоштовні для клієнтів з будь-якої точки України.

ЩО ВХОДИТЬ У ПОСЛУГУ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»:

  • Детальна консультація по товарам/послугам;
  • Оформлення замовлень;
  • Прийом і передача скарг/побажань;
  • Переключення дзвінків на відповідальних співробітників щодо працевлаштування або співробітництва;
  • Фіксування звернень (дата, ПІБ, телефон, тип звернення, коментар і т.п.);
  • Надання аудіозаписів розмов (за попередньою домовленістю);
  • Регулярна і гнучка звітність - щоденна або щотижнева.
РАЗОМ З ІНФОРМАЦІЙНОЮ ЛІНІЄЮ ЗАМОВЛЯЮТЬ:
Доп. услуги

Ми організуємо цілодобову гарячу лінію для вашого бізнесу.
Наші оператори готові професійно консультувати ваших клієнтів 24/7.

Ми можемо надати вам операторів виділеної групи або загальної групи, в залежності від складності та обсягу проекту.

Ми спільно складемо список питань і відповідей, щоб оператор максимально володів інформацією по продукту і міг повноцінно проконсультувати ваших клієнтів.

Ми щотижня проводимо тестування операторів і контролюємо ключові показники, з якими ви можете ознайомитись в нашій статті.