КАР`ЄРА В КОМПАНІЇ

Ви знаєте як це - любити свою роботу? У нас в колл-центрі це можливо! Наші оператори відчувають своє значення, адже кожен співробітник відіграє важливу роль в команді!



17 років на ринку
більше 300 співробітників
15 менеджерів починали операторами
6 пар знайшли кохання в компанії та одружилися



РОБОТА ДЛЯ:

  • СТУДЕНТІВ
    Ця робота стане зручна тим, хто тільки починає свою кар'єру. Ми пропонуємо працевлаштування без досвіду роботи. Ви самі складаєте собі графік роботи, тому залишається час на навчання і на відпочинок. Також у нас можна пройти практику.
  • БАТЬКІВ
    Поки дитина в садочку або школі, ви можете працювати оператором контакт-центру навіть не виходячи з дому. Гнучкий графік, часткова зайнятість і можливість віддаленого підключення.
  • ПЕНСІОНЕРІВ
    Якщо ви користуєтеся ПК у своєму звичайному житті і маєте вільний час - можете його використовувати з користю. Дружній колектив, нові знання, цікавий проект, гідна оплата.

Багато наших співробітників з самого початку розглядали роботу оператора контактного центру як тимчасову, оскільки шукали підробіток. Деякий час працювали тільки у вихідні дні або на вечірніх змінах, але незабаром знайшли себе в цій професії і перейшли на повний робочий день. Просувалися по кар'єрних сходах і зараз продовжують успішно працювати в нашій команді на інших посадах.
Читайте ІСТОРІЇ УСПІХІВ наших співробітників нижче.



ПРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ПРО РОБОТУ У НАС І ЗАПИСУЙТЕСЬ НА СПІВБЕСІДУ!

Контакт-центр CONTACTIS пропонує вам роботу з цілим рядом переваг! У нас є можливість працювати за гнучким графіком, індивідуальним графіком, можлива повна зайнятість або часткова зайнятість, робоче місце може бути у нас в офісі (Київ), або можете працювати віддалено (з дому).
Деталі актуальних вакансій:


ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ НА
ВХІДНУ ЛІНІЮ
ОПЕРАТОР КОНТАКТ-ЦЕНТРУ НА
ВИХІДНУ ЛІНІЮ
ЗІ ЗНАННЯМ
ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Обов`язки
  • прийом вхідних дзвінків
  • консультування клієнтів
  • фіксування звернень в веб-інтерфейсі на ПК
  • здійснення вихідного дзвінка
  • проведення телефонного опитування
  • фіксування відповідей
  • прийом вхідних дзвінків
  • консультація
  • онлайн реєстрація клієнтів
  • заповнення веб-форми на ПК
Погодинна оплата
Гнучкий графік і плаваючі вихідні
Можливість працювати віддалено (з дому)
Знання мов
укр / росукр / росукр / рос / англ


Навички, які отримує оператор контактного центру:

  • Комунікативні навички, риторика
  • Стресостійкість
  • Робота з запереченнями
  • Швидке реагування та логічне мислення
  • Робота в команді
вакансия
У CONTACTIS відкрита вакансія оператора call-центру, а це означає, що вам відкриті всі шляхи до переваг, які дає ця професія.

Читайте історії успіхів наших співробітників і ставайте частиною команди CONTACTIS