АВТОМАТИЧНІ СЕРВІСИ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОМ ДО ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ,
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.


CRM-система (Customer Relationship Management) - це програмне забезпечення для вашого бізнесу, розроблене нашими фахівцями.

ЯК ВИ МОЖЕТЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ CRM У СВОЄМУ БІЗНЕСІ:

  • Як тікет систему.
    Звернення клієнтів з усіх каналів комунікації потрапляють в одну CRM. Ведеться облік всіх замовлень, продажів, з можливістю класифікації та сортування звернень.
  • HelpDesk для техпідтримки.
    Для прийому, обробки і контролю звернень у сервісний центр, складання графіка виїздів майстрів тощо.
  • Систему для контролю і обробки скарг.
    Передача звернення відповідному співробітнику, зміна та контроль статусів, зворотній зв'язок клієнтам (feedback) та ін.
  • Базу даних.
    При надходженні нового звернення, в CRM створюється картка клієнта і формується клієнтська база, яку в подальшому ви можете використовувати для збільшення продажів.
  • Систему для HR-відділів.
    Ведення бази кандидатів та співробітників, зберігання документів, нагадування про дзвінки, розсилка повідомлень одразу з CRM та багато іншого.

Ми створюємо повністю індивідуальну
CRM-систему під ваші потреби!

А також надаємо повну технічну та клієнтську підтримку.

Переваги CRM-системи:

  • онлайн доступ в систему всіх співробітників з будь-якої точки світу;
  • створення єдиної клієнтської бази;
  • загальний доступ до завантажених в систему файлів всім співробітникам;
  • історія звернень кожного клієнта незалежно від каналу зв'язку.
Информирование
Доступ до CRM-системи можуть мати всі співробітники вашої компанії, але у кожного користувача може бути різний рівень доступу для обмеження дій у системі.
ЩО МОЖЕ CRM-СИСТЕМА?
Сбор принятых обращений

Збір прийнятих звернень
з різних каналів зв'язку
(телефон, email, чат і т.п.)

Поиск и прослушивание

Пошук і прослуховування
аудіозаписів розмов не
виходячи з системи

Создание базы знаний

Створення бази знань,
категоризація інформації
по товару/послугам

Быстрый поиск карты

Швидкий пошук картки
клієнта, історія його
звернень/замовлень

Отправка напоминаний

Відправлення нагадувань
і Push-повідомлень

Выгрузка отчетности

Вивантаження звітності
будь-якої складності

Автоматическая отправка

Автоматична відправка
з системи email-
або sms-повідомлень

Интеграция с Telegram

Інтеграція з Telegram
ботом, для отримання
online статистики

Информирование
Можлива інтеграція з вашим існуючим ПЗ або вашою базою даних по захищеним каналам. Також ми можемо надати доступ до CRM-системи через API (Application programming interface).
МИ ВЖЕ РОЗРОБИЛИ CRM ДЛЯ ТАКИХ КОМПАНІЙ: