АВТОМАТИЧНІ СЕРВІСИ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОМ ДО ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ,
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.
CRM-система (Customer Relationship Management) - це програмне забезпечення для вашого бізнесу, розроблене нашими фахівцями.
ЯК ВИ МОЖЕТЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ CRM У СВОЄМУ БІЗНЕСІ:
- Як тікет систему.
Звернення клієнтів з усіх каналів комунікації потрапляють в одну CRM. Ведеться облік всіх замовлень, продажів, з можливістю класифікації та сортування звернень. - HelpDesk для техпідтримки.
Для прийому, обробки і контролю звернень у сервісний центр, складання графіка виїздів майстрів тощо. - Систему для контролю і обробки скарг.
Передача звернення відповідному співробітнику, зміна та контроль статусів, зворотній зв'язок клієнтам (feedback) та ін. - Базу даних.
При надходженні нового звернення, в CRM створюється картка клієнта і формується клієнтська база, яку в подальшому ви можете використовувати для збільшення продажів. - Систему для HR-відділів.
Ведення бази кандидатів та співробітників, зберігання документів, нагадування про дзвінки, розсилка повідомлень одразу з CRM та багато іншого.
Ми створюємо повністю індивідуальну
CRM-систему під ваші потреби!
А також надаємо повну технічну та клієнтську підтримку.
Переваги CRM-системи:
- онлайн доступ в систему всіх співробітників з будь-якої точки світу;
- створення єдиної клієнтської бази;
- загальний доступ до завантажених в систему файлів всім співробітникам;
- історія звернень кожного клієнта незалежно від каналу зв'язку.
Доступ до CRM-системи можуть мати всі співробітники вашої компанії, але у кожного користувача може бути різний рівень доступу для обмеження дій у системі.
ЩО МОЖЕ CRM-СИСТЕМА?
Збір прийнятих звернень
з різних каналів зв'язку
(телефон, email, чат і т.п.)
Пошук і прослуховування
аудіозаписів розмов не
виходячи з системи
Створення бази знань,
категоризація інформації
по товару/послугам
Швидкий пошук картки
клієнта, історія його
звернень/замовлень
Відправлення нагадувань
і Push-повідомлень
Вивантаження звітності
будь-якої складності
Автоматична відправка
з системи email-
або sms-повідомлень
Інтеграція з Telegram
ботом, для отримання
online статистики
Можлива інтеграція з вашим існуючим ПЗ або вашою базою даних по захищеним каналам. Також ми можемо надати доступ до CRM-системи через API (Application programming interface).