Підтримка програми лояльності
Аутсорсинговий контакт-центр CONTACTIS надає повний цикл клієнтської підтримки програм лояльності.
Прийом вхідних звернень, перенесення даних з паперових анкет в електронний вигляд, консультування по акціям і правилам програми, активація і блокування карт та ін.
Зв'яжіться з нашим менеджером для отримання більш детальної інформації.
![помощь клиенту](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2020/01/vh2.png)
- допомога клієнту по телефону при самостійній реєстрації на сайті;
- консультування по правилам та умовам програми лояльності;
- консультування по нарахуванню та списанню балів на бонусні карти;
- консультування по деталізації здійснених покупок;
- надання телефонів або адрес торгівельних точок, магазинів тощо;
![регистрация клиентов](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2020/01/vh1.png)
- реєстрація клієнтів в телефонному режимі і фіксація даних в web-формі;
- активація і блокування карт в системі;
- перенесення даних клієнтів з паперових анкет в web-систему;
![отчетность любого формата](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2020/01/vh3.png)
- звітність будь-якого формату з можливістю автоматичної відправки на email відповідальному співробітнику;
- надання аудіозаписів дзвінків (за попередньою домовленістю).
![Доп. услуги](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/point.png)
Ми надамо свій номер 0800 або допоможемо вам укласти договір на оренду номера з постачальником.