Інформаційна «гаряча» лінія - це послуга контактного центру, яка представляє собою прийом вхідних дзвінків, з метою обслуговування звернень клієнтів. Для надання послуги використовується багатоканальна телефонія.
Більше 50-ти компаній щомісяця довіряють CONTACTIS клієнтську підтримку свого бізнесу.
Ми організуємо інформаційну підтримку, надавши прямий київський міський номер або номер 0800, дзвінки на який безкоштовні для клієнтів з будь-якої точки України.
ЩО ВХОДИТЬ У ПОСЛУГУ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»:
- Детальна консультація по товарам/послугам;
- Оформлення замовлень;
- Прийом і передача скарг/побажань;
- Переключення дзвінків на відповідальних співробітників щодо працевлаштування або співробітництва;
- Фіксування звернень (дата, ПІБ, телефон, тип звернення, коментар і т.п.);
- Надання аудіозаписів розмов (за попередньою домовленістю);
- Регулярна і гнучка звітність - щоденна або щотижнева.
РАЗОМ З ІНФОРМАЦІЙНОЮ ЛІНІЄЮ ЗАМОВЛЯЮТЬ:
Ми організуємо цілодобову гарячу лінію для вашого бізнесу.
Наші оператори готові професійно консультувати ваших клієнтів 24/7.
Ми можемо надати вам операторів виділеної групи або загальної групи, в залежності від складності та обсягу проекту.
Ми спільно складемо список питань і відповідей, щоб оператор максимально володів інформацією по продукту і міг повноцінно проконсультувати ваших клієнтів.
Ми щотижня проводимо тестування операторів і контролюємо ключові показники, з якими ви можете ознайомитись в нашій статті.