- Бажаєте покращити якість обслуговування/якість свого продукту або послуги.
- Бажаєте утримати існуючих клієнтів і залучити нових за допомогою їх позитивних рекомендацій.
- Бажаєете розробити мотиваційну програму для співробітників.
Результати дослідження можна взяти за основу для розрахунку премій/штрафів. - Бажаєте мати постійний контроль над підрозділами.
![ТЕЛЕФОННЫЙ ОПРОС](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/point.png)
Віддайте опитування NPS на аутсорсинг - так ви отримаєте максимально об'єктивний результат, адже посередник не зацікавлений інтерпретувати інформацію для своєї вигоди!
Наш контакт-центр допоможе реалізувати такого виду дослідження в будь-якому обсязі.
![nps_1](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/nps_1.png)
NPS опитування дозволяє зібрати коментарі ваших клієнтів як позитивні, так і негативні. Почути з вуст клієнта його зауваження чи побажання. Такий фідбек покаже вам правильний напрямок розвитку вашого бізнесу.
![nps_2](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/nps_2.png)
Всі компанії, які піклуються про свого клієнта, використовують показник NPS як основний! Цей показник відображає готовність клієнта рекомендувати ваш продукт чи послугу.
![nps_3](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/nps_3.png)
Показник NPS необхідно відстежувати постійно! Розвиток бізнесу - це безперервний процес, тому важливо завжди шукати, що можна покращити. Аналізувати результати дослідження, щоб вчасно помітити зміну настрою вашого клієнта.
![nps_4](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/nps_4.png)
Якщо у вашому бізнес-процесі беруть участь підрядники, то ви таким дослідженням можете оцінити ефективність їх роботи.
![nps_5](http://contactis.ua/wp-content/uploads/2019/10/nps_5.png)
Опитування NPS короткі, з чіткими питаннями і простою системою оцінок. Тому більшість людей з радістю діляться своїми враженнями.
Тільки ваш клієнт розповість вам всю правду про ваш продукт/послугу.
Тому є сенс запитати його про це!