Маркетингові опитування
Маркетингове опитування - це вихідний телефонний дзвінок існуючим або потенційним клієнтам, з метою дізнатися їхню думку щодо продукту або послуги.
Маркетингові опитування/дослідження/телефонне анкетування - це все назва однієї послуги!
Навіщо вам телефонне дослідження:
- Виходите на ринок з новим продуктом?
- Бажаєте дізнатися наскільки ваш продукт буде цікавий для потенційних клієнтів?
- Бажаєте розуміти настрій в суспільстві і проаналізувати потенціал ринку?
- Хочете визначити хто ваш клієнт, які у нього споживчі вподобання і потреби?
- Прагнете підвищити впізнаваність бренду?
- Бажаєте зібрати думки клієнтів, щодо продукту ваших конкурентів або дізнатися на скільки популярні інші виробникии чи їх товари?
- Хочете перевірити наскільки ефективно працюють ваші співробітники? Наш контакт-центр пропонує послугу «таємний покупець».
В результаті проведення опитування ви отримаєте дані для аналізу і можете скласти портрет свого клієнта. Його потреби, уподобання, а також соціально-демографічні характеристики.
ТЕЛЕФОННЕ ОПИТУВАННЯ - ЦЕ НАЙПРОДУКТИВНІШИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ РИНКУ!
Проведення телефонного опитування аутсорсинговим колл-центром забезпечить вам швидкий результат і об'єктивні дані!
АНКЕТА:
- Містить відкриті питання, тестові, зі шкалою оцінок та ін. Можливе використання одного або кілька видів питань.
- Ви надсилаєте нам свій варіант анкети для опитування, ми спираючись на свій багаторічний досвід можемо порадити внести в неї зміни.
- Оператор зачитує питання з екрану монітора і вводить відповідь в розроблену нами веб форму. Також можлива інтеграція з CRM.
- Анкету готуємо 2-ма мовами (російською та українською). Після привітання оператор запитує якою мовою зручно говорити клієнту і продовжує спілкування на мові, яка була озвучена.
ТРИВАЛІСТЬ ОПИТУВАННЯ:
- Короткі опитування на 2-3 хвилини.
- Глибинні телефонні опитування до 50-ти хвилин.