Інформування клієнтів
Інформування клієнтів - вихідний дзвінок вашому клієнту, з метою надання йому інформації про послугу або продукцію компанії.
Яку інформацію можна донести клієнту по телефону:
- Запросити на майбутній захід/конференцію/виставку;
- Повідомити про зміну цін/зміну адреси/умов доставки тощо;
- Проінформувати про нове надходження товару/про знижки або розпродаж.
Клієнти, які знають більше інформації, мають можливість приймати рішення про продовження співпраці/про подальше використання продуктів компанії. Їх лояльність зростає.
Вихідний дзвінок, який виконується агентом контакт-центру, дозволяє:
- Переконатися в тому, що вся інформація буде донесена в повному обсязі і правильно сприйнята клієнтом.
- Почути і зафіксувати реакцію клієнта на отриману інформацію, при необхідності домовитися про подальшу співпрацю.
МОЖЛИВО ВАМ ПОТРІБНЕ
АВТОІНФОРМУВАННЯ (БЕЗ РОБОТИ ОПЕРАТОРА) ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
АВТОІНФОРМУВАННЯ (БЕЗ РОБОТИ ОПЕРАТОРА) ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
ДЛЯ ЗАПУСКУ ВИХІДНОГО ПРОЕКТУ
ВІД ВАС ПОТРІБНА ТАКА ІНФОРМАЦІЯ:
ВІД ВАС ПОТРІБНА ТАКА ІНФОРМАЦІЯ:
База даних ваших клієнтів, за якою будуть викнуватись вихідні дзвінки.
В який час і з якою періодичністю здійснювати дзвінки вашим клієнтам.
Сценарій. Текст та алгоритм, за яким оператор буде вести розмову.
Вигляд звітності, яку хочете отримати по закінченню реалізованого проекту.