Інформування клієнтів - вихідний дзвінок вашому клієнту, з метою надання йому інформації про послугу або продукцію компанії.

Яку інформацію можна донести клієнту по телефону:

  • Запросити на майбутній захід/конференцію/виставку;
  • Повідомити про зміну цін/зміну адреси/умов доставки тощо;
  • Проінформувати про нове надходження товару/про знижки або розпродаж.
Информирование
Клієнти, які знають більше інформації, мають можливість приймати рішення про продовження співпраці/про подальше використання продуктів компанії. Їх лояльність зростає.


Вихідний дзвінок, який виконується агентом контакт-центру, дозволяє:

  • Переконатися в тому, що вся інформація буде донесена в повному обсязі і правильно сприйнята клієнтом.
  • Почути і зафіксувати реакцію клієнта на отриману інформацію, при необхідності домовитися про подальшу співпрацю.

МОЖЛИВО ВАМ ПОТРІБНЕ
АВТОІНФОРМУВАННЯ (БЕЗ РОБОТИ ОПЕРАТОРА) ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ


ДЛЯ ЗАПУСКУ ВИХІДНОГО ПРОЕКТУ
ВІД ВАС ПОТРІБНА ТАКА ІНФОРМАЦІЯ:


База данных ваших клиентов
База даних ваших клієнтів, за якою будуть викнуватись вихідні дзвінки.
Периодичность совершения звонков
В який час і з якою періодичністю здійснювати дзвінки вашим клієнтам.

Скрипт
Сценарій. Текст та алгоритм, за яким оператор буде вести розмову.
Вид отчетности
Вигляд звітності, яку хочете отримати по закінченню реалізованого проекту.