АВТОМАТИЧНІ СЕРВІСИ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОМ ДО ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ,
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.

Ми формулюємо, записуємо і встановлюємо все голосові повідомлення самостійно, від вас потрібна лише інформація.



Автоінформування - це одне або декілька голосових інформаційних повідомлень, адресованих абоненту при вхідному або вихідному дзвінку.


Автоінформування економить ваш ресурс - час роботи операторів!

Наша система не набирає вручну кожен номер, не виходить в перерви, і головне - її багатоканальність дозволяє здійснювати більше тисячі дзвінків одночасно!

Змінився графік роботи? З'явився новий товар? Цікава акція? - Проінформуйте про це своїх постійних клієнтів!

Вхідне автоінформування
Вхідне
автоінформування

Ви можете використовувати час клієнта поки він очікує з'єднання з оператором.
Наприклад:

  • Проінформувати про акційні пропозиції/зміни в роботі/надходження товару/про нові послуги/акції та знижки.


Вихідне автоінформування
Вихідне
автоінформування

Ви можете використовувати вихідне автоінформування для:
  • Нагадування про майбутню подію - доставку/зустріч
  • Запрошення на захід
  • Повідомлення про зміни в графіку роботи
  • Привітання клієнтів або співробітників зі святами
  • Оперативного сповіщення своїх співробітників

Приклади вихідного автоінформування: