АВТОМАТИЧНІ СЕРВІСИ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОМ ДО ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ,
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.
Ми формулюємо, записуємо і встановлюємо все голосові повідомлення самостійно, від вас потрібна лише інформація.
Автоінформування - це одне або декілька голосових інформаційних повідомлень, адресованих абоненту при вхідному або вихідному дзвінку.
Автоінформування економить ваш ресурс - час роботи операторів!
Наша система не набирає вручну кожен номер, не виходить в перерви, і головне - її багатоканальність дозволяє здійснювати більше тисячі дзвінків одночасно!
Змінився графік роботи? З'явився новий товар? Цікава акція? - Проінформуйте про це своїх постійних клієнтів!
Вхідне
автоінформування
автоінформування
Ви можете використовувати час клієнта поки він очікує з'єднання з оператором.
Наприклад:
- Проінформувати про акційні пропозиції/зміни в роботі/надходження товару/про нові послуги/акції та знижки.
Вихідне
автоінформування
автоінформування
Ви можете використовувати вихідне автоінформування для:
- Нагадування про майбутню подію - доставку/зустріч
- Запрошення на захід
- Повідомлення про зміни в графіку роботи
- Привітання клієнтів або співробітників зі святами
- Оперативного сповіщення своїх співробітників