АВТОМАТИЧНІ СЕРВІСИ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОМ ДО ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ,
А МОЖУТЬ І ЗОВСІМ ЇЇ ЗАМІНИТИ.

Ми формулюємо, записуємо і встановлюємо все голосові повідомлення самостійно, від вас потрібна лише інформація.



Автовідповідач - це голосове повідомлення, яке чує абонент замість гудків. Після цього повідомлення дзвінок завершується.


Ми надаємо вам можливість самостійно вмикати автовідповідач зі свого мобільного.

автоответчик
Основне завдання автовідповідача - не втратити клієнтів, які телефонують на вашу лінію в неробочий час або в години пікового навантаження.

  • Дзвінок у неробочий час.

    Рішення: записуємо привітання, озвучуємо діючий графік, просимо перетелефонувати у робочий час або пропонуємо скористатись функцію call-back.

  • Дзвінок в годину пік.

    Наприклад, у ТВ провайдера не працює сервіс, відповідно це масові звернення в технічну підтримку. Лінії перевантажені, менеджери не можуть відповісти на всі дзвінки.

    Рішення: записуємо інформаційне повідомлення про проблему і про терміни її вирішення.

Приклади автовідповідача: