Виділений оператор (менеджер по роботі з клієнтами) - співробітник контактного центру, готовий надавати цілодобову підтримку вашому клієнту по всіх каналах зв'язку. Працює з питаннями будь-якої складності, так як має доступ до всіх ресурсів необхідних для обробки звернення.

CR-МЕНЕДЖЕР ПРИЙМАЄ ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТА ЧЕРЕЗ:
Телефон
Телефон

Прийом вхідних дзвінків та
здійснення вихідних

Чат
Чат

Консультування
в чаті на сайті

Email
Email

Обробка вхідних
email-повідомлень

Мессенджер
Месенджер

Обробка звернень через
Facebook / Viber / Telegram / WhatsApp

Информирование
Досконально навчений CR-менеджер надає повний цикл підтримки клієнтів і в прямому сенсі слова займається особистим веденням клієнта - від обробки вхідних запитів і своєчасного забезпечення зворотнього зв'язку по ньому, до техпідтримки і ведення звітності за всіма отриманими зверненнями.