Виділена група операторів
Виділений оператор (менеджер по роботі з клієнтами) - співробітник контактного центру, готовий надавати цілодобову підтримку вашому клієнту по всіх каналах зв'язку. Працює з питаннями будь-якої складності, так як має доступ до всіх ресурсів необхідних для обробки звернення.
CR-МЕНЕДЖЕР ПРИЙМАЄ ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТА ЧЕРЕЗ:
Телефон
Прийом вхідних дзвінків та
здійснення вихідних
Чат
Консультування
в чаті на сайті
Email
Обробка вхідних
email-повідомлень
Месенджер
Обробка звернень через
Facebook / Viber / Telegram / WhatsApp
Досконально навчений CR-менеджер надає повний цикл підтримки клієнтів і в прямому сенсі слова займається особистим веденням клієнта - від обробки вхідних запитів і своєчасного забезпечення зворотнього зв'язку по ньому, до техпідтримки і ведення звітності за всіма отриманими зверненнями.