- Бажаєте покращити якість обслуговування/якість свого продукту або послуги.
- Бажаєте утримати існуючих клієнтів і залучити нових за допомогою їх позитивних рекомендацій.
- Бажаєете розробити мотиваційну програму для співробітників.
Результати дослідження можна взяти за основу для розрахунку премій/штрафів. - Бажаєте мати постійний контроль над підрозділами.
Віддайте опитування NPS на аутсорсинг - так ви отримаєте максимально об'єктивний результат, адже посередник не зацікавлений інтерпретувати інформацію для своєї вигоди!
Наш контакт-центр допоможе реалізувати такого виду дослідження в будь-якому обсязі.
NPS опитування дозволяє зібрати коментарі ваших клієнтів як позитивні, так і негативні. Почути з вуст клієнта його зауваження чи побажання. Такий фідбек покаже вам правильний напрямок розвитку вашого бізнесу.
Всі компанії, які піклуються про свого клієнта, використовують показник NPS як основний! Цей показник відображає готовність клієнта рекомендувати ваш продукт чи послугу.
Показник NPS необхідно відстежувати постійно! Розвиток бізнесу - це безперервний процес, тому важливо завжди шукати, що можна покращити. Аналізувати результати дослідження, щоб вчасно помітити зміну настрою вашого клієнта.
Якщо у вашому бізнес-процесі беруть участь підрядники, то ви таким дослідженням можете оцінити ефективність їх роботи.
Опитування NPS короткі, з чіткими питаннями і простою системою оцінок. Тому більшість людей з радістю діляться своїми враженнями.
Тільки ваш клієнт розповість вам всю правду про ваш продукт/послугу.
Тому є сенс запитати його про це!