NPS (Net Promoter Score - індекс споживчої лояльності) - це дослідження шляхом здійснення вихідного дзвінка клієнту або співробітнику (eNPS), з метою виявлення рівня задоволеності тим чи іншим продуктом або послугою.

Вам потрібно провести дослідження NPS, якщо ви:

  • Бажаєте покращити якість обслуговування/якість свого продукту або послуги.
  • Бажаєте утримати існуючих клієнтів і залучити нових за допомогою їх позитивних рекомендацій.
  • Бажаєете розробити мотиваційну програму для співробітників.
    Результати дослідження можна взяти за основу для розрахунку премій/штрафів.
  • Бажаєте мати постійний контроль над підрозділами.

ТЕЛЕФОННЫЙ ОПРОС

Віддайте опитування NPS на аутсорсинг - так ви отримаєте максимально об'єктивний результат, адже посередник не зацікавлений інтерпретувати інформацію для своєї вигоди!



NPS-АНАЛІЗ ТАКОЖ МОЖЛИВО ПРОВЕСТИ ЧЕРЕЗ:


Наш контакт-центр допоможе реалізувати такого виду дослідження в будь-якому обсязі.
nps_1

NPS опитування дозволяє зібрати коментарі ваших клієнтів як позитивні, так і негативні. Почути з вуст клієнта його зауваження чи побажання. Такий фідбек покаже вам правильний напрямок розвитку вашого бізнесу.

nps_2

Всі компанії, які піклуються про свого клієнта, використовують показник NPS як основний! Цей показник відображає готовність клієнта рекомендувати ваш продукт чи послугу.

nps_3

Показник NPS необхідно відстежувати постійно! Розвиток бізнесу - це безперервний процес, тому важливо завжди шукати, що можна покращити. Аналізувати результати дослідження, щоб вчасно помітити зміну настрою вашого клієнта.

nps_4

Якщо у вашому бізнес-процесі беруть участь підрядники, то ви таким дослідженням можете оцінити ефективність їх роботи.

nps_5

Опитування NPS короткі, з чіткими питаннями і простою системою оцінок. Тому більшість людей з радістю діляться своїми враженнями.

Тільки ваш клієнт розповість вам всю правду про ваш продукт/послугу.
Тому є сенс запитати його про це!