Команда CONTACTIS відкрила для себе нове направлення. Ми раніше не мали досвіду в обслуговуванні клієнтів освітніх закладів, але зараз вже з гордістю можемо заявити, що ми «в темі».
Перед новим навчальним роком, зазвичай починаючи ще з весни, абітурієнти, обираючи заклад в який хочуть поступати, обривають телефони приймальних комісій багатьох інститутів, університетів, академій та ін.
Тому до нас звернулися представники Міжрегіональної Академії Управління Персоналом, розуміючи, що разом з професійним контакт-центром, можна допомогти набагато більшій частині молоді зробити правильний вибір.
В рамках цього проекту, ми надаємо такі послуги:
- обробка вхідних дзвінків
- здійснення вихідних дзвінків
- підтримка в месенджерах (Viber, WhatsApp)
Чим саме займаються наші оператори?
МАУП надав можливість абітурієнтам заповнити заяву на вступ в онлайн режимі прямо на сайті. Це дуже зручно та актуально, адже зараз вся молодь проводить багато часу саме в мережі. Така заявка з сайту потрапляє до нашого контактного центру. ЇЇ бере в обробку відповідальний агент, та здійснює вихідний дзвінок клієнту для надання інформації, що його цікавить.
Інші агенти приймають всі вхідні дзвінки, та консультують в чатах.
Яку інформацію надають наші оператори?
Більшість звернень абітурієнтів стосуються умов вступу до ВНЗ. Це про:
- Пакет необхідних документів
- Який прохідний бал і які ЗНО необхідні для вступу на обраний факультет
- Які дисципліни викладаються на факультетах
- Вартість контрактного або умови бюджетного навчання
- Умови переходу з денного на заочне відділення
- Умови переходу до ВНЗ з іншого закладу
- Дистанційне навчання
- Вступ для іноземних громадян
- Навчання за кордоном
Але також на лінію звертаються із запитом на підбір спеціальності, виходячи з тих ЗНО та документів які вже мають абітурієнти, та які не можуть змінити. За цих умов, ми аналізуємо всі можливі варіанти для цього абітурієнта та пропонуємо йому всі спеціальності на які він може вступити.
Як ми вже писали, для нас це перший, але вже цілком успішний, досвід співпраці з освітніми закладами. Ми вдячні керівництву приймальної комісії МАУП, в особі Сніжани Хвалько, за плідну роботу. Завдяки повноцінному навчанню та своєчасному реагуванню на наші запити, ми досягаємо високих результатів.
В глобальному сенсі, ми раді, що маємо змогу долучитися до формування кращого майбутнього для України. Вважаємо, що допомагаючи молоді обирати професійне направлення, ми піклуємося про те, щоб кожен абітурієнт був задоволений своєю майбутньою освітою. Таким чином серед нас буде більше зацікавлених фахівців, що звичайно позитивно вплине на розвиток країни вцілому.