Виділена група операторів
 Виділений оператор (менеджер по роботі з клієнтами) - співробітник контактного центру, готовий надавати цілодобову підтримку вашому клієнту по всіх каналах зв'язку. Працює з питаннями будь-якої складності, так як має доступ до всіх ресурсів необхідних для обробки звернення.
 CR-МЕНЕДЖЕР ПРИЙМАЄ ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТА ЧЕРЕЗ:
 
  Телефон
Прийом вхідних дзвінків та
 здійснення вихідних
 
  Чат
Консультування
 в чаті на сайті
 
  Email
Обробка вхідних
 email-повідомлень
 
  Месенджер
Обробка звернень через
 Facebook / Viber / Telegram / WhatsApp
 
  Досконально навчений CR-менеджер надає повний цикл підтримки клієнтів і в прямому сенсі слова займається особистим веденням клієнта - від обробки вхідних запитів і своєчасного забезпечення зворотнього зв'язку по ньому, до техпідтримки і ведення звітності за всіма отриманими зверненнями.
