Підтримка програми лояльності
Аутсорсинговий контакт-центр CONTACTIS надає повний цикл клієнтської підтримки програм лояльності.
Прийом вхідних звернень, перенесення даних з паперових анкет в електронний вигляд, консультування по акціям і правилам програми, активація і блокування карт та ін.
 Зв'яжіться з нашим менеджером для отримання більш детальної інформації.
 
  - допомога клієнту по телефону при самостійній реєстрації на сайті;
 - консультування по правилам та умовам програми лояльності;
 - консультування по нарахуванню та списанню балів на бонусні карти;
 - консультування по деталізації здійснених покупок;
 - надання телефонів або адрес торгівельних точок, магазинів тощо;
 
  - реєстрація клієнтів в телефонному режимі і фіксація даних в web-формі;
 - активація і блокування карт в системі;
 - перенесення даних клієнтів з паперових анкет в web-систему;
 
  - звітність будь-якого формату з можливістю автоматичної відправки на email відповідальному співробітнику;
 - надання аудіозаписів дзвінків (за попередньою домовленістю).
 
 Ми надамо свій номер 0800 або допоможемо вам укласти договір на оренду номера з постачальником.
 
 




