Аутсорсинговий контакт-центр CONTACTIS надає повний цикл клієнтської підтримки програм лояльності.

Прийом вхідних звернень, перенесення даних з паперових анкет в електронний вигляд, консультування по акціям і правилам програми, активація і блокування карт та ін.
Зв'яжіться з нашим менеджером для отримання більш детальної інформації.

ЩО ВХОДИТЬ У ПІДТРИМКУ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ:
помощь клиенту

- допомога клієнту по телефону при самостійній реєстрації на сайті;
- консультування по правилам та умовам програми лояльності;
- консультування по нарахуванню та списанню балів на бонусні карти;
- консультування по деталізації здійснених покупок;
- надання телефонів або адрес торгівельних точок, магазинів тощо;

регистрация клиентов

- реєстрація клієнтів в телефонному режимі і фіксація даних в web-формі;
- активація і блокування карт в системі;
- перенесення даних клієнтів з паперових анкет в web-систему;

отчетность любого формата

- звітність будь-якого формату з можливістю автоматичної відправки на email відповідальному співробітнику;
- надання аудіозаписів дзвінків (за попередньою домовленістю).

Доп. услуги

Ми надамо свій номер 0800 або допоможемо вам укласти договір на оренду номера з постачальником.

МИ ВЖЕ ПРАЦЮВАЛИ З ТАКИМИ МЕРЕЖАМИ
ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ: