Контакт-центр CONTACTIS може реалізувати вихідний проект будь-якої складності!
Провести телефонне опитування на будь-яку тематику. Зібрати дані для NPS-дослідження. Проінформувати ваших клієнтів за допомогою вихідного дзвінка або провести актуалізацію вашої бази даних будь-якого обсягу.


Порядок роботи контакт центру по вихідному проекту


  1. Погоджуємо і підписуємо договір і необхідну документацію.
  2. Вивчаємо інформацію, яка буде озвучена клієнтам при вихідному дзвінку.
  3. Навчаємо операторів інформації по проекту, специфіку компанії, опрацьовуємо скрипти.
  4. Проводимо інформування / дзвінки. За необхідності і погодженням із замовником вносимо корективи, реагуючи на зворотний зв'язок з боку клієнтів.
  5. Надаємо звітність по проведеним обдзвонам.