Маркетингові опитування
 Маркетингове опитування - це вихідний телефонний дзвінок існуючим або потенційним клієнтам, з метою дізнатися їхню думку щодо продукту або послуги.
 Маркетингові опитування/дослідження/телефонне анкетування - це все назва однієї послуги! 
 Навіщо вам телефонне дослідження:
- Виходите на ринок з новим продуктом?
 - Бажаєте дізнатися наскільки ваш продукт буде цікавий для потенційних клієнтів?
 - Бажаєте розуміти настрій в суспільстві і проаналізувати потенціал ринку?
 - Хочете визначити хто ваш клієнт, які у нього споживчі вподобання і потреби?
 - Прагнете підвищити впізнаваність бренду?
 - Бажаєте зібрати думки клієнтів, щодо продукту ваших конкурентів або дізнатися на скільки популярні інші виробникии чи їх товари?
 - Хочете перевірити наскільки ефективно працюють ваші співробітники? Наш контакт-центр пропонує послугу «таємний покупець».
 
 В результаті проведення опитування ви отримаєте дані для аналізу і можете скласти портрет свого клієнта. Його потреби, уподобання, а також соціально-демографічні характеристики.
 ТЕЛЕФОННЕ ОПИТУВАННЯ - ЦЕ НАЙПРОДУКТИВНІШИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ РИНКУ!
Проведення телефонного опитування аутсорсинговим колл-центром забезпечить вам швидкий результат і об'єктивні дані!
 АНКЕТА:
- Містить відкриті питання, тестові, зі шкалою оцінок та ін. Можливе використання одного або кілька видів питань.
 - Ви надсилаєте нам свій варіант анкети для опитування, ми спираючись на свій багаторічний досвід можемо порадити внести в неї зміни.
 - Оператор зачитує питання з екрану монітора і вводить відповідь в розроблену нами веб форму. Також можлива інтеграція з CRM.
 - Анкету готуємо 2-ма мовами (російською та українською). Після привітання оператор запитує якою мовою зручно говорити клієнту і продовжує спілкування на мові, яка була озвучена.
 
 ТРИВАЛІСТЬ ОПИТУВАННЯ:
- Короткі опитування на 2-3 хвилини.
 - Глибинні телефонні опитування до 50-ти хвилин.